Pogoji poslovanja

1. SPLOŠNO

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine wok.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov in upoštevajo mednarodne kodekse za elektronsko poslovanje (ZVPot-UPB2).

S spletno trgovino www.wok.si upravlja podjetje TOP7 d.o.o, Prušnikova 12, 3212 Vojnik.

Prosimo, da pozorno preberete splošne pogoje poslovanja naše spletne trgovine. Z vsako transakcijo, opravljeno preko naše spletne trgovine potrjujete, da ste seznanjeni s celotno vsebino splošnih pogojev in ste v ponujene splošne pogoje privolili brez omejitev.

V naši spletni trgovini wok.si lahko kupujejo registrirani in neregistrirani uporabniki. Ob registraciji v sistem spletne trgovine pridobite uporabniško ime in geslo, ki je enako naslovu elektronske pošte in gesla. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo si zagotovite ob naslednjem obisku spletne trgovine krajši postopek saj vam ni potrebno znova izpolnjevati osebnih podatkov.

Ponudnik si pridržuje pravico do kakršnih koli sprememb splošnih pogojev poslovanja brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave in so za uporabnika zavezujoče.

Spletna trgovina je odprta vsak dan, 24 ur na dan. Zaradi različnih tehničnih razlogov poslovanje prek spletne trgovine ali celo dostop do trgovine včasih ni mogoč. Zato si pridržujemo pravico, da za določen ali nedoločen čas omejimo ali popolnoma ustavimo prodajo nekaterih ali celo vseh izdelkov ali da za določen ali nedoločen čas omejimo ali popolnoma ustavimo dostop do strani spletne trgovine. Ne prevzemamo odgovornosti za nedelovanje trgovine zaradi neznanja uporabe, kakršnih koli posledic zlorabe spletne trgovine, nedelovanje storitve zaradi izpada omrežja, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno ali za daljši čas, motile uporabo.

2. POSTOPEK NAKUPA – NAVODILA

2.1 NAKUP KOT “REGISTRIRANI UPORABNIK” ALI KOT “GOST ”

Naročilo lahko izvedete kot registriran uporabnik ali kot gost.

2.1.1 NAKUP KOT “GOST”

V primeru, da se odločite za nakup kot gost, morate ob vsakem nakupu znova vnesti osebne podatke. Polja označena z zvezdico so obvezna. Registracijo potrdite s klikom na gumb NADALJUJ.

V primeru, da katero obvezno polje pustite prazno, vas bo usmerilo nazaj na registracijski obrazec, kjer bo označeno kateri podatek ste pozabili vnesti oz. kje ste se zmotili.

2.1.2 Nakup kot registriran uporabnik

V kolikor se želite registrirati v spletno trgovino wok.si za registracijo potrebujete veljaven elektronski naslov, kamor vam bo poslano elektronsko sporočilo s podatki registracije. Ob registraciji morate vnesti vaše osebne podatke. Z registracijo prihranite čas pri kasnejših nakupih, saj vam ni potrebno vsakič znova vnašati osebnih podatkov, prav tako pa imate v vašem profilu MOJ RAČUN zgodovino preteklih naročil.

Polja označena z zvezdico so obvezna. Registracijo potrdite z klikom na gumb NADALJUJ. V primeru, da katero obvezno polje pustite prazno, vas bo usmerilo nazaj na registracijski obrazec, kjer bo označeno kateri podatek ste pozabili vnesti oz. kje ste se zmotili.

Po pravilno vnesenih podatkih, se bo na naslednji strani izpisalo, da vam je na vnešen e- poštni naslov bilo posredovano elektronsko sporočilo s podatki o registraciji.

Če aktivacijske e-pošte ne boste prejeli, preverite v mapi »Junk« ali »Vsiljena pošta«. V primeru, da se ne nahaja v navedeni mapi, nas obvestite na e-pošto: info@wok.si.

Za pregled ponudbe izdelkov prebrskajte našo ponudbo, akcije ali preberite opise pri posameznih izdelkih. Na spletni strani imate na voljo različne filtre, ki vam omogočajo, da čim hitreje pridete do želenega izdelka. Enostavno iskanje izdelkov vam omogoča tudi iskalnik po ključnih besedah, ki se nahaja desno zgoraj.

Ko najdete izdelek, ki ga želite naročiti, kliknite ikono V KOŠARICO. V KOŠARICI lahko spremljate, koliko artiklov imate v njej. Če se z miško ustavite na gumbu KOŠARICA, se vam prikaže seznam artiklov, ki jih imate v košarici, skupni znesek in gumb NA BLAGAJNO.

Ko želite zaključiti nakup v KOŠARICI kliknete gumb NA BLAGAJNO ter sledite korakom nakupa.

3. NAČINI PLAČILA V SLOVENIJI in PO SVETU

3.1 NAČINI PLAČILA V SLOVENIJI

Pri spletnem nakupovanju ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

PLAČILO PO POVZETJU: Pri plačilu po povzetju boste dostavni službi plačali z gotovino. Upoštevajte, da dostavna služba Pošte Slovenije za tovrstno storitev zaračunava provizijo, ki ni obračunana na računu.

PREKO PAYPAL-A

lahko si ustvarite svoj PayPal račun (izberete opcijo »Have a PayPal account?« In se prijavite s svojim uporabniškim imenom in geslom) če nimate svojega PayPal računa, lahko brez predhodne registracije (kot »gost«) plačate naročeno blago z eno od kreditnih oziroma debetnih kartic: Visa, Visa Electron, Mastercard, Discover in AmericanExpress (izberete opcijo: »Don’t have a PayPal Account?«)

Pri spletnem nakupovanju ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

PLAČILO Z DEBITNO OZ. KREDITNO KARTICO: Omogočamo plačila s karticami Activa Maestro, Maestro, Mastercard, Visa, Visa Business Electron Ko opravite plačilo z debetno oz. kreditno kartico, bo vaše naročilo takoj obdelano. Ko bo podatke o vaši kartici preveril in odobril sistem ActivaPaymentGateway, bo vaš paket oddan na pošto.

PREKO PAY PAL-A

PREKO STRIPE-A

4. CENE

Vse cene v spletni trgovini so v evrih in vključujejo DDV (davek na dodano vrednost). Prodaja izven EU -Oproščeno DDV po točki a) prvega odstavka 52. člena ZDDV-1. Za vsa naročila veljajo objavljene trenutne cene. Pri nakupu bomo upoštevali ceno, ki velja ob potrdilu plačila. Trenutno veljajo navedene cene izdelkov, ki pa jih lahko spremenimo brez predhodnega obvestila.

AKCIJE-POPUSTI

Roki veljavnosti akcijske ponudbe veljajo do preklica. Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Ponudba velja do preklica.

Uporabniki spletne trgovine lahko kupujejo izdelke po akcijskih cenah in cenah s popusti. Različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo ustrezno označene. Prav tako bodo pri vsakem izdelku za katerega akcija ali cena s popustom velja, jasno določeni pogoji udeležbe.

PROMOCIJSKE KODE ZA POPUST IN DARILNI VAVČER

Kot način posebne promocije uporabniki lahko določene izdelke kupujejo tudi s pomočjo promocijskih kod s popustom ali darilnim vavčerjem, ki jih dobijo na različne načine (prek SMS-a, na letakih, na družbenih omrežjih …). Promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu in je časovno omejena. Kode in pravila uporabe bodo jasno določena. Vnos kode je omogočen pri vsakem izdelku in sicer v prvem koraku spletnega naročila – Košarica.

5. ZASEBNOST IN ZAŠČITA PODATKOV

Ponudnik se zavezuje, da bo varoval vašo zasebnost. Vsi osebni podatki uporabnika spletne trgovine so zaupni in ne bodo v nobenem primeru posredovani nepooblaščenim osebam. Večino strani v naši spletni trgovini lahko obiščete, ne da bi morali razkriti svoje osebne podatke, na primer vaše ime, naslov in e-poštni naslov. Kljub temu pa nekatere informacije pridobimo samodejno z uporabo piškotkov in spletnih signalov (»pixel tags«), standardnih orodij v spletni industriji. Uporaba piškotkov in spletnih signalov nam omogoča, da prepoznamo vaš IP-naslov, vrsto brskalnika, ki ga uporabljate, in vašo splošno aktivnost na spletu. Če v vašem računalniku izklopite piškotke, nakupa v spletni trgovini ne bo mogoče opraviti.

Za nakup v naši spletni trgovini potrebujemo vaše osebne podatke. Podatkov, ki nam jih boste posredovali, ne razkrivamo tretjim osebam, razen za namen potrditve veljavnosti nakupa s plačilno kartico, dostave izdelkov, trženja in promocije. Ponudnik izvaja vse potrebne ukrepe za varovanje zaupnosti osebnih podatkov. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika. Večino strani v naši spletni trgovini lahko obiščete, ne da bi morali razkriti svoje osebne podatke, na primer vaše ime, naslov in e-poštni naslov. Kljub temu pa nekatere informacije pridobimo samodejno z uporabo piškotkov in spletnih signalov (»pixel tags«), standardnih orodij v spletni industriji. Uporaba piškotkov in spletnih signalov nam omogoča, da prepoznamo vaš IP-naslov, vrsto brskalnika, ki ga uporabljate, in vašo splošno aktivnost na spletu. Če v vašem računalniku izklopite piškotke, nakupa v spletni trgovini ne bo mogoče opraviti.

6. NAROČANJE

OBDELAVA NAROČILA

Spletna trgovina bo z aktivnostmi, potrebnimi za izvedbo sprejetega naročila, pričela takoj po njegovem prejemu.

ZAVRNITEV NAROČILA

Naročilo, za katerega se ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi spletna trgovina razpolaga, ne more izvesti, se zavrne. Potrošnik ne more zahtevati izpolnitve takega naročila.

HRANJENJE NAROČILA

Oddano elektronsko naročilo oz. sklenjena pogodba o nakupu je shranjena na sedežu podjetja. Potrošnik lahko vsa svoja naročila spremlja na svojem profilu.

ODSTOP OD NAROČILA

Kupec lahko v skladu s 43. členom Zakona o varstvu potrošnikov v 15 dneh po prejemu blaga ponudniku pisno sporoči odstop od pogodbe oz. naročila. Izjema so izdelki, ki jih zaradi narave izdelka, higienskih, zdravstvenih in ostalih razlogov (infromirani Atlantidski prstan, ki se ga druge osebe ne smejo dotikati znotraj kroga) kupec ne more vrniti oziroma zamenjati, oziroma mora kriti v določenih primerih stroške ki pri tem nastanejo (čiščenje in informiranje Atlantidskega prstana). Torej možnosti vračila tovrstnih izdelkov ni.

7. DOSTAVA V SLOVENIJI IN PO SVETU

7.1 DOSTAVA V SLOVENIJI

Naročeno blago iz naročil, prejetih na delovni dan do 12. ure, pripravimo in odpremimo naslednji delovni dan- med delavnikom od ponedeljka do petka, tako da blago načeloma prejmete ali v 48 urah ali podaljšano za čas praznika ali sobote in nedelje. Vsa naročila prejeta po 12. uri se pripravijo in odpremijo z enodnevnim zamikom.

V primeru, da blaga, ki ste ga naročili, ni na zalogi, vas bomo kontaktirali in dogovorili nadaljni potek. Blago pošiljamo prek podjetij Pošta Slovenije, GLS, TNT, DHL in UPS. Ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo.

Upoštevajte, da je za dostavo pošiljke prav tako potreben določen čas. V Sloveniji čas dostave za večino pošiljk traja en dan, pri čemer pa se ta lahko zaradi različnih vzrokov, na katere ne moremo vplivati (okvare, nesreče, napake, razmere na cesti …) podaljša.

7.1.2 STROŠKI DOSTAVE V SLOVENIJI

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk so Pošta Slovenije, GLS, TNT, DHL in UPS. Kupec krije poštnino v celoti. V določenih primerih kot so akcije in druge posebne ugodnosti veljajo objavljena pravila. Strošek dostave ob nakupu se izpiše ob zaključku vašega naročila ter je zaveden na računu, ki ga prejmete skupaj z naročenimi izdelki. Kadar se odločite za plačilo naročila po povzetju, bo znesek stroškov pošiljanja višji zaradi storitve odkupnine in provizije, ki jo zaračuna Pošta Slovenije (glej 2. NAČIN PLAČILA). Ta dodatni strošek vam Pošta Slovenije, GLS, TNT, DHL in UPS obračunajo naknadno in ni zaveden na računu.

7.2 DOSTAVA PO SVETU

Dostava naročenega blaga v spletni trgovini je mogoča tudi v večini držav po svetu.

Naročeno blago pripravimo in odpremimo v roku 3 delovnih dni, tako da blago načeloma prejmete v roku 7- 10 delovnih dneh. Čas dostave se lahko podaljša v državah s carinskimi postopki.

V primeru, da blaga, ki ste ga naročili, ni na zalogi, se bomo z vami dogovorili o dobavnem roku.

7.2.1 STROŠKI DOSTAVE V EU

Stroški dostave za pošiljanje blaga izven Slovenije so obračunani po drugi tarifi in sicer po ceniku GLS, TNT, DHL in UPS-a. Posamezen nakup v države EU je omejen na vrednost do 1000€.7.2.2 STROŠKI DOSTAVE PO SVETU – IZVEN EU

Stroški dostave za pošiljanje blaga izven Slovenije so obračunani po drugi tarifi in sicer po ceniku GLS, TNT, DHL in UPS-a. Posamezen nakup v države izven EU je omejen na vrednost do 600 eur.

8. REKLAMACIJE in NAPAČNO BLAGO

REKLAMACIJE

Vsi izdelki so pred dostavo pregledani in odposlani nepoškodovani. Vaše izdelke bomo skrbno zapakirali v škatlo za dostavo, da bi do vas prišli nepoškodovani in v originalni embalaži.

Prejeto blago preglejte takoj. Kupec ima pravico, da v skladu s 37. členom Zakona o varstvu potrošnikov, ob morebitni poškodbi na izdelku, ki je nastala med transportom, izdelek zavrne takoj kurirju, ki je blago dostavil. Torej izdelka ne prevzemite. S kurirjem izpolnita reklamacijski zapisnik, ki je podlaga za reševanje reklamacije. Na podlagi tega vam bomo poškodovani izdelek zamenjali z novim.

O reklamaciji nas lahko obvestite direktno na Elektronski naslov: info@wok.si in v roku 48 ur bomo zavzeli stališče, ter vas obvestili.

NAPAČNO BLAGO

Prejeto blago preglejte takoj. Če je v poslanem paketu napačno blago, mora kupec najkasneje v 3 dneh po prevzemu obvestiti spletno trgovino wok.si na info@wok.si. Na podlagi popolnega obvestila bo spletna trgovina wok.si kupcu v najkrajšem možnem času izdelek zamenjala. Po prejemu vrnjenega izdelka na sedež podjetja bomo kupcu poslali naročeni- pravi izdelek.

9. VARNOST

Nakupovanje in plačevanje prek spletne trgovine je varno.

Vse denarne transakcije, opravljene v spletni trgovini, so zaščitene s protokolom Secure Sockets Layer (SSL) in protokolom varnega šifriranja podatkov. Vsa plačila, opravljena s plačilno kartico, so zaradi vaše varnosti in zagotavljanja dobrega občutka obdelana v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Plačilo lahko opravite s plačilno kartico (Maestro, Activa Maestro, MasterCard, Visa, Visa Electron, Diners Club).

Vsi podatki, ki nam jih posredujete, so zakodirani s pomočjo tehnologije za šifriranje podatkov SSL. Ta napredni postopek šifriranja podatkov omogoča, da osebnih podatkov ni mogoče prestreči. Osebni podatki se v kodirani obliki prenesejo z vašega računalnika v avtorizacijski strežnik banke in se ne shranjujejo na strežniku ponudnika. Če želite preveriti, ali je vaš brskalnik med plačevanjem v varnem načinu, poiščite ikono ključavnice v spodnjem kotu ali na koncu vrstice z naslovom v brskalniku. Vsa plačila, opravljena s plačilno kartico, so zaradi vaše varnosti in zagotavljanja dobrega občutka obdelana v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Plačilo lahko opravite s plačilno kartico (Maestro, Activa Maestro, MasterCard, Visa, Visa Electron, Diners Club).

10. INTELEKTUALNA LASTNINA

Vse pravice pridržane. Vsa besedila, slike, grafike, zvočne datoteke, animacije, video posnetke in njihove izpeljanke v spletni trgovini wok.si so predmet zaščite avtorskih pravic in druge intelektualne lastnine. Teh predmetov ni dovoljeno kopirati za komercialno uporabo ali distribucijo, prav tako jih ni dovoljeno spreminjati ali znova objavljati na drugih spletnih mestih. To spletno mesto lahko vsebuje tudi slike, za katere je ponudnik pridobil pravico do uporabe, vendar so zaščitene z avtorskimi pravicami tretje strani.

Ponudnik pod nobenim pogojem ni odgovoren za katere koli povezave, ki niso del tega spletnega mesta, ali katera koli druga spletna mesta, ki so ali niso povezana s tem spletnim mestom. Ponudnik zavrača vso odgovornost za pravilnost katerih koli podatkov, ki so na voljo na teh povezanih straneh, in katerih koli izdelkov ali storitev, ki so na voljo na teh spletnih mestih.

11. UGODNOSTI ZA ČLANSTVO V NAŠI TRGOVINI – kako postanete član in kaj s tem pridobite?

S prijavo oz. registracijo v naši trgovini ste deležni ugodnosti, ki jih ponujamo:

ob naročilih vam ni potrebno več posredovati vaših podatkov, saj so ti že shranjeni, imate možnost pregleda evidence nakupov, če ste prijavljeni na prejemanje e-novic, boste sproti obveščeni o novostih in naši akcijski ponudbi.

12. PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ugovore, pripombe, zahtevke in izjave lahko uporabniki pošljejo na elektronski naslov: narocila@wok.si na tel številko +386 (0)41 951 180 ali po klasični pošti na naslov: TOP7 d.o.o., Prušnikova 12, 3212 Vojnik.

Ponudnik se obvezuje, da bo v 7 delovnih dneh kupcu potrdil, da je pritožbo prejel in mu sporočil, nadaljnji potek reševanja. Ponudnik si bo prizadeval vse spore reševati sporazumno.